Follow-up

Według najnowszych badań, długotrwała efektywność procesu szkoleniowego aż w 50 procentach zależy od fazy follow-up.

Follow-up to wszelkie działania mające na celu wzmocnienie i utrwalenie efektów szkoleń. W ostatnich latach znacznie wzrosła waga tego typu działań, co znajduje odzwierciedlenie w badaniach rynku biznesu.

Działania typu follow-up w znacznym stopniu podnoszą efektywność procesu szkoleniowego poprzez podtrzymywanie zaangażowania uczestników w zmianę nawyków.

Follow-up pomaga także ugruntować wiedzę i lepiej przyswoić nowe umiejętności zdobyte podczas szkoleń.

Oto niektóre ze stosowanych przez nas działań typu follow-up:

  • Indywidualny proces coachingowy
  • Dodatkowy warsztat szkoleniowy (np. w formule 2 dni szkoleniowe + 1 dzień follow-up) 
  • Rozmowy osobiste / telefoniczne z uczestnikami na temat wdrożenia wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia
  • Rozmowy osobiste / telefoniczne z uczestnikami na temat realizacji indywidualnego planu rozwojowego stworzonego podczas szkolenia
  • Wideokonferencja lub teleklasa nt. wdrożenia wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia
  • Spotkanie poświęcone wymianie doświadczeń oraz wypracowaniu nowych dobrych praktyk w związku z wprowadzeniem zmian po szkoleniu (dodatkowe materiały szkoleniowe lub zadania np. w formie case study przesłane drogą mailową)
  • Inspirowanie uczestników poprzez krótkie e-maile tematycznie nawiązujące do treści szkolenia
  • Konkursy i zadania poszkoleniowe dla uczestników warsztatów

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

BIURO FIRMY TALENT CENTER:
budynek violino A // ul. Chodkiewicza 3 lok. 18 // 02-593 Warszawa // office @ talentcenter . pl // +48 506 701 830 i +48 602 722 336


Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki i  Polityką prywatności