Potrzeby szkoleniowe

Wierzymy, że bardziej niż cokolwiek innego, sekretem ostatecznego sukcesu jest solidne przygotowanie. Właśnie dlatego identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych jest naszym zdaniem fundamentem dla efektywnego procesu szkoleniowego.

Szczegółowa analiza oraz rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Klientów umożliwia głębsze poznanie kontekstu biznesowego ich organizacji. Daje ona także możliwość określenia potrzeb rozwojowych uczestników oraz wyznaczenie precyzyjnych celów szkoleniowych i innych działań rozwojowych.

Możliwe sposoby identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych:

  • Spotkania z osobami zaangażowanymi w proces podejmowania decyzji o szkoleniu / programie rozwojowym
  • Wywiady indywidualne z Uczestnikami
  • Ankiety dotyczące potencjalnych obszarów rozwojowych
  • Grupy fokusowe
  • Obserwacje i analizy rzeczywistych sytuacji biznesowych np. rozmów z klientami, współpracownikami czy podwładnymi
  • Badania typu AC / DC ukierunkowane na wyznaczenie wyjściowego poziomu kompetencji Uczestników
  • Przeprowadzenie warsztatów, których celem jest wypracowanie wspólnej wizji rozwoju pracowników zgodnej ze strategią firmy.
  • Kompleksowa identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych odbywa się na trzech poziomach: indywidualnym (poszczególnych pracowników), zespołowym (np. działy, departamenty) oraz organizacyjnym (globalnym).

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

BIURO FIRMY TALENT CENTER:
budynek violino A // ul. Chodkiewicza 3 lok. 18 // 02-593 Warszawa // office @ talentcenter . pl // +48 506 701 830 i +48 602 722 336


Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki i  Polityką prywatności